A fizikai tünetek, betegségek oldása (Dr. Simon Kata)

A fizikai testünk egy teljesen önállóan működő, öngyógyító mechanizmusokkal rendelkező csodálatos szerkezet, amelyet azért választottunk magunknak, hogy boldoguljunk vele a földi életünk során. Ha az életünket a tudatos szintünkön, a saját választásaink szerint éljük, akkor a fizikai test anélkül teszi a dolgát, hogy jelentősebb figyelemmel kellene lennünk a működésére. Az emésztés, a légzés, a kiválasztási folyamatok csakúgy gond nélkül zajlanak, mint ahogy a szívverésünk vagy a napi ritmusunk is. Ha azonban a stressz felüti rusnya fejét, akkor az egész testi működés megváltozik, és a testen belül a folyamatok a „túlélésnek” rendelődnek alá, az üss vagy fuss reakciót szolgálják: megemelkedik a vérnyomás, a vércukor szint, romlik a fókuszált látás, élesedik a periférikus látás, a légzés ritmusa megváltozik, leállnak a testben az olyan energiaigényes folyamatok, mint az emésztés és a gondolkodás. Ha ez a stresszel teli állapot hónapokon vagy éveken át fennáll, egy krónikus degenerációs folyamatot indíthat el a testben, amelynek fizikai tünet lehet a következménye. Az, hogy melyik szervben, szervrendszerben alakul ki ez a tünet, függ az általunk megélt stresszelő érzelmektől, illetve a genetikai „gyengeségeinktől”.

Ha fizikai betegségekkel találkozunk, akkor az oldási folyamat NEM tér el más oldásokétól, hiszen bármely fizikai tünetet képesek vagyunk visszavinni az ok korába és ott oldjuk a kialakult blokkokat, amivel támogatjuk, hogy a fizikai test öngyógyító folyamatai beinduljanak, és sok esetben maga a tünet is eltűnik. Amikor egy életet veszélyeztető, vagy hosszan fennálló fizikai tünet van a kliensnél, akkor a célkitűzésnél fontos lehet rátesztelni néhány olyan állításra, ami a tudatalattiban működve gátolhatja a gyógyulási folyamatot:

Csak regisztrált és bejelentkezett tagok számára szóló írás.