3 in 1 Concepts

Az Egységes Agy (Three In One Concepts/Három az egyben/) rendszerét Gordon Stokes, Daniel Whiteside és Candace Callaway alakította ki, amely a kineziológián belül elsősorban az agyba beégett negatív érzelmek által leblokkolt energiák feloldásával foglalkozik, Az „One Brain” (Egységes Agy) filozófiája szerint minden betegségnek, problémás ügynek érzelmi alapja van, ezért amikor a stresszek okát keressük, a betegségek, a problémás ügynek érzelmi alapjait, gyökereit, a traumák következtében létrejött Negatív Érzelmi Töltés (NÉT) által a neuronjainkba beégetett blokádokat, az ott leblokkolt energiákat kutatjuk fel és oldjuk fel. A dyslexia és egyéb tanulási nehézségeket is ebből a kiindulási alapból oldja, és állítja helyre a leblokkolt tanulási és egyéb képességeket. Az életünket károsan befolyásoló és megbetegítő önpusztító hiedelmek, a fájdalom, a fájdalomtól való félelmek megbontják testünk és lelkünk harmóniáját. Emiatt először lelki, majd testi tüneteink és betegségeink keletkeznek. Ezeket az önkorlátozásokat oldja ez a módszer és állítja helyre a harmóniát, az egészséget.

Three In One Concepts

Postacím:
2001 W. Magnolia Blvd., Suite A
Burbank, CA 91506
USA

www.3in1concepts.us

www.3in1concepts.hu

A 3in1 Concepts és Magyarország hivatalos oktatói(először válassz országot, aztán a típust és aztán search):

www.3in1concepts.us/webdirectory/webdirectory-result.php

Elérhető fokozatok: